بی  تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره  به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریزشد از جام وجودم 

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

 در نهان خانه ی جانم گل یاد تو درخشید

یاد صد خاطره خندید

عطر صد خاطره پیچید

یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم 

پر گشودیم ودر آن خلوت دل خواسته گشتیم 

ساعتی بر لب  آن جوی نشستیم 

تو همه راز جهان  ریخته در  چشم سیاهت 

من همه محو تماشای نگاهت 

آسمان صاف و شب آرام، 

بخت خندان و زمان رام

خوشه ماه فرو ریخته در آب

شاخه ای دست بر آورده به مهتاب 

شب صحرا، گل سنگ، همه دل داده به آواز شباهنگ

یادم آمد  تو به من گفتی از این عشق حذر کن 

لحظه ای چند بر این آب نظر کن 

آب  ایینه  عشق گذران است 

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگرا ن است 

باش که فردا دلت بار گران است

تا فراموش کنی چندی  از این شهر سفر کن 

با تو گفتم حذر از عشق ندانم 

سفر ار پیش تو هرگز نتوانم، نتوتنم 

روز اول که  دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر لب بام تو نشستم 

 تو به من سنگ زدی من نرمیدم، نگسستم 

باز گفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم 

اشک در چشم تو لرزید 

ماه بر عشق تو خندید 

یادم آمد که دگر از تو جوابی نشنیدم 

پای در دامن اندوه کشیدم ، نگسستم، نرمیدم 

رفت در ظلمت شب آن شب و شبهای دکر هم

نگرفتی تو از آن عاشق آزرده خبر هم 

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم 

بی تو اما به جه حالی من از آن گوچه گذشتم           (ف.م)                         
                                       
 
                                      
                                                   (قلب تنها)
                                                                                    


                                                                                 

نظرات 4 + ارسال نظر
مـیـــلاد دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ب.ظ http://milad-handsome.blogsky.com

سلام
به شما هم ایول
خیلی قشنگ بید
گروه دو نفره شما هم خوبه
موفق باشین

آزاده دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:09 ب.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com

کسی مرا به میهمانی آفتاب
معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنی ست
موفق باشید
به ما هم سر بزنید
ممنونم

امیرحسین شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.bigblackrat.blogsky.com

من عاشق این شعرم ازت ممنونم
امیرحسین

امین سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام ببخشید خیلی وقت چیزی ننوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد