و به نام خدای عاشق

باران
پاکی
صداقت
زیبایی
زندگی



آسمان هم چو صفحه ی دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خواب است

بر لبم شعله های بوسه ی تو
میشکوفد چو لاله گرم نیاز
در خیالم ستاره ای پر نور
میدرخشد میان هاله ی راز

بی گمان زان جهان رویایی
زهره بر من فکنده ی عشق
مینویسم بر روی دفتر خویش
( جاودانی باش ای سپیده ی عشق )

از این طریق میخوام از یکی از دوستام که خیلی وقت ازش خبر نداشتم تا ۲ روز پپیش     معذرت خواهی کنم چون هر چی آف گذاشته اودم پریده بود و حالا فکر میکنه من هیچی آف نگذاشتم
امیدوارم غم ها از تو دلش پر بزنه   

عیدتون همم مبارک 
مادرهای نازنین روزتون مبارک
    

غروب نقره ای    
نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ب.ظ http://iranwama.blogsky.com

SALAM;
MER30KE OMADI ;
AZ IN KARA BOKONIN

حقیقت سراب جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام ، گفتم بمان و نماند ، چه زیبا نقش آفرین بود هنگامی بود . بازیگر نیاید بهتر که بیاید شکار کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد